Donald Trump en Hillary Clinton beide farao afstammelingen?

Filed in GESCHIEDENIS by on 18 mei 2016

In mijn laatste artikelen heb ik het vaker genoemd, namelijk dat de wereld nog steeds door de oude farao-bloedlijnen gerund wordt. Misschien zult u denken “Ach wat maak je je druk man!“, maar het is erg de moeite van het bestuderen waard, omdat u dan gaat begrijpen hoe de geschiedenis, het heden en de toekomst verbonden zijn. Ook gaat u dan ontdekken dat het echt tijd is om uit uw luie stoel te komen en tot actie over te gaan. Het beeld dat de media u schetsen is dat er een hevige strijd gaande is in de . . .

Dit artikel kunt u helemaal lezen als u lid bent. Dat kan al vanaf 2 euro per maand.

Een peiling van 21 mei jl. laat zien dat ruim 93% vindt dat de mainstream media onbetrouwbaar zijn. Vindt u het noodzakelijk dat een onafhankelijk kritisch geluid blijft bestaan? Word dan nu lid.

Wilt u lid worden, maar heeft u geen Paypal account, dan kunt u ook een maandelijks betaalprofiel instellen bij uw bank. Stuur vervolgens een email via het contactformulier om dit te bevestigen. De bankgegevens vindt u onder deze link.

Bent u al lid? Om in te loggen klikt u hier.

Bent u al donateur of lid en werkt uw toegang niet, stuur dan even een email via het contactformulier.

WORD-LID

Gedeeld 70

Tags: , , , , , , , , , , ,

About the Author ()

Comments (33)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Analyze schreef:

    Ook vrijmetselaar Erdogan heeft bewezen met gespleten tong te praten, zijn speeches zitten vol occulte verwijzingen, contradicties en dubbelspraak. Deze speech gaf hij op donderdag 15 augustus 2013 Esenboga International Airport n.a.v. ‘de coup van IsisSisi in Egypte’. Een opvallende zin hieruit was: “A day will come when Moses will come and the tyranny of these pharoahs will end”
    http://www.niburu.co/images/2016/apr/e1.jpg

    Waarom deze metafoor en retoriek?

    koppel dit aan de gevangen genomen en veroordeelde schrijver Ergun Poyraz bekend van het boek “Children of Moses”

    Zie hier het ‘Groot Turkije Project’ onderdeel van Caesar’s Divide et Impera binnen het bestaand dialectiek van these, antithese en synthese (samenvoegen).

    Pharaoh who killed Hebrew children: Amuntotep I: 1532-1511 BC
    Pharaoh’s Daughter who adopted Moses: Hatshepsut: 1526 BC
    Pharaoh of Moses’ flight to Midian: Thutmoses II/Hatshepsut: 1498-1485 BC
    Pharaoh of the Exodus: Thutmoses III: 1485/1464 – 1431 BC
    http://www.bible.ca/archeology/bible-archeology-exodus-date-1440bc.htm

    https://www.youtube.com/watch?v=PJjP2k0QSpY

  2. Martin Vrijland schreef:

    Ik ben het deels met Sean Hross eens, maar geloof niet dat Erdogan de Turken uit wil moorden. Persoonlijk denk ik dat hij eerder de macht zal gaan grijpen in Europa met behulp van de Turkse achterban om de strijd tussen West- en Oost Romeins rijk te voeren. Die strijd zal dan wel tientallen miljoenen doden genereren.

  3. Analyze schreef:

    Heb de video van Sean gebruikt als visueel bewijsmateriaal, maar het klopt dat zoals een goede Farao betaamt hij zijn voetsoldaten (achterban) inzet om zijn macht en invloedssfeer te vergroten. Dat zag je qua politiek ook door de symbolische terugtreding van Davutoglu ten faveure van de Grote Leider/Führer. Fascisme/Nationaal socialisme hij gebruikt het gehele spectrum+ hij heeft carte blanche van het communistische EU met haar politburo genaamd Europees Commissie/Raad.

    Poetin speelt dit spel subtieler, zie wisselwerking met Medvedev, maar inderdaad dit alles moet leiden naar de ideale opstelling op het wereldschaakbord, een georchestreerde climax. Met veel onnodige slachtoffers en heel veel trauma, ook hij is qua militaire inzet gebonden aan NATO (West-Romeins) en het corrupte VN Veiligheidsraad (NWO Synthese)
    http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/4097495/rusland-blokkeert-mh17-tribunaal-in-veiligheidsraad.html

    Trouwens leuk detail, waar staat de nieuw Turkse partij DENK in Nederland voor:
    denk = equivalent (iets met dezelfde waarde vb: dat plan is een equivalent van het andere)
    denk gelmek = samenvallen (aka synthese NWO)

  4. leeuw schreef:

    http://www.nujij.nl/algemeen/bill-clinton-was-frequent-passagier-in-pedo.36042971.lynkx

    En vergeet niet dat zijn wijvie door monsatan word gesponsert

  5. leeuw schreef:

    Vergeet niet dat de Turken straks de vluchtelingen deze kant op mogen sturen die hun hebben uit gekozen voor ons.
    Wat denk je welke mensen ze zulllen sturen? Geen Cristenen in ieder geval of Koerden. Maar brave volgers van deze GEK.
    Hij hoeft straks maar de start-schot te geven en de oorlog is begonnen hier.
    De USA stuurt de wapens deze kant op met vele lijken zakken (ook goede handel) en als de ellende is afgelopen komt monsanto met zijn groente zaad om ons te redden van de hongersnood. Vrouwtje Clinton is dan weer dik tevree want ze zit diep in de zakken van monsanto te graaien en glimlacht bij iedere stuiver die ze krijgt van hen. Een hoer is nog fatsoenlijker, die gaat niet over lijken.

  6. Treowd schreef:

    Wat meer achtergrond informatie over de faraonische afstammingsbloedlijn ook wel afstammelingen van de Tribe of Dan (Denemarken) de machtige familie welke in de vrijmetselarij ook the order of the garter controleert en op die wijze hun satanische praktijken occult behoudt.

    The Royal Red Dragon Bloodlines

    https://www.youtube.com/watch?v=vT3kG2RW1nE

  7. Analyze schreef:

    Dichter bij huis hebben we MoSSad agent Wilders die zijn joods-hongaarse vrouw laat sponsoren door Pfizer en zijn PVV inkomen door AIPAC. De vijand van binnenuit berokkent de meeste schade nog los van de NATO (MIT,CIA/FIS,MoSSad) opgeleide huursoldaten genaamd ISis die op alle onschuldige mensen als een Trojaans paard wordt losgelaten.

    Valse vlag operaties (sinds 9-11) zijn de eerste tekenen aan de wand, door speciale wetgeving er door heen te jagen die er voor zorgdragen dat onze (bewegings)vrijheid sterk wordt ingeperkt en er dus een juridische kader (vangnet) is geschept.

    De volgende stap is dus fysieke inperking dmv ‘de noodtoestand/martial law’, Schengen wordt hiermee buitenspel gezet. We zien het in Frankrijk, België etc. Dit breidt zich als een olievlek over het Avondland uit en geeft de politie/leger het mandaat om excesief geweld toe te passen. Noodtoestand zorgt er ook voor dat mensen zonder rechtspraak opgesloten kunnen worden, on/schuldig maakt geen reet uit.

    Kortom de geschiedenis herhaalt zich weer onder een andere soort paraplu, kortom De overheid is er NIET voor ons. Tenzij je bankier/aristocratisch etc bent: je mantiendrai
    https://www.youtube.com/watch?v=d_LttcEvc2Y

  8. Treowd schreef:

    The Merovingian Dynasty: Santinic Bloodline of the Anti-Christ

    https://www.youtube.com/watch?v=aARYTGlChek

  9. Treowd schreef:

    BloodLines een korte docu met interessante verwijzingen onder de knop show more, onder de video op het kanaal. Onderzoek en filter zelf…….

    https://www.youtube.com/watch?v=yriFTE2hP48

  10. Analyze schreef:

    Manuel Valls ‏@manuelvalls 11 mei Parijs, Frankrijk

    .@HouseOfCards Dear Frank, Democracy is the worst form of Government, except for all others 😉 Never forget!

    https://twitter.com/HouseofCards/status/730375464590684160/photo/1

    Yep, inderdaad de winkelhaak van de metselaars.

  11. Notis schreef:

    Wat ik zeker niet geloof is dat deze faraoische bloedlijnen iets met buitenaardse wezens en meer van dat soort onzin te maken heeft.
    Zeker, denk ik ook dat lange tradities van machthebbers/regenten/etc behalve machtswellust ook inflatoire gedachten kan wekken bij dit soort mensen dat ze goden zijn of regelrecht van de goden afstammen.

    Deze faraoos zijn gewoon mensen met armen, benen, een bloedsomloop, weliswaar hebben ze ook een hart maar geen hart voor hun medemens of beter voor de mensen die ze gewoon als onderdaan zien, als slaven, als bezit. Ook zij planten zich gewoon voort door mannetje + vrouwtje met als gevolg zwangerschap etc etc etc.

    Echter door hun eeuwenlange zelf-indoctrinatie en gewoonten en politiek zou hun arrogantie, hun moordlust en nog wat van deze inhumane eigenschappen verder ontwikkeld worden en zelfs erfelijk doorgegeven.

    Nee van dit tuig zijn we voorlopig niet af. Als ik dit aan mn vrienden of kennisen vertel verklaren ze je zo al voor gek. M.a.w. hoe leg je ze dit uit zdd zelf een aan het denken worden gezet?!

  12. Agnes Jonckheere schreef:

    Sorry, maar hier kloppen zaken niet. Abraham is oorspronkelijk van Babylon en ging naar het land Kanaän, niet naar Egypte!! Abraham is nooit in Egypte geweest, wel zijn zoon Jozef die door zijn broers verkocht werd als slaaf, die werd daar tenslotte onderkoning. Dus die hele opzet klopt niet.

    Amen, na elke gebed betekent :akkoord. Dit is een bevestiging van hetgeen gebeden is, meer niet. Dat alle religies die afgod zouden aanbidden is noncence!

    Dan nog, dat de bloedlijn van Jezus, de bloedlijn van de anti-christ zou zijn klopt niet. Jezus heeft altijd gestreden tegen de antichrist, ook tegen de farizeeërs die toen al uit waren op de vernietiging van de christenen. Het is net de opdracht van Jezus om de anti-christ te overwinnen wat uiteindelijk gaat gebeuren bij zijn wederkomst. Het goede moet het kwade overwinnen…

    Ik geloof ook niet in de apostolische opvolging, dus dat alle Pausen de opvolgers zouden zijn van Jezus bloedlijn. “Op deze BELIJDENIS van Petrus zal ik mijn kerk bouwen”, niet op Petrus zelf. Dit is de opvatting van Protestants-evangelische christenen die loodrecht staat op de visie van de katholieken. Dus wij geloven ook niet in de kerkelijke hiërarchie.

    Jezus is nooit getrouwd met Maria Magdalena. De illuminati wil laten blijken dat de bloedlijn van Jezus verder gaat, via zijn nazaten. Zijn nazaten zouden in Frankrijk hebben geleefd en met leden van de Merovingische dynastie zijn getrouwd. De illuminati doen er alles aan om deze gedachte wereldwijd te verspreiden. Dit gebeurt onder meer in de uitgaven van de bestseller Holy Blood, Holy Grail. Ook in de bestseller The Da Vinci Code van de Amerikaanse auteur Dan Brown gaat het verhaal dat Jezus getrouwd was en kinderen had!
    Waarom probeert de Illuminati de wereld wijs te maken dat er tegenwoordig nazaten van Jezus en Mary Magdalena op aarde leven? In de Illuminati-protocollen wordt meerdere malen melding gemaakt van een nakomeling van David die over de wereld zal heersen. Niettemin hebben we hier te maken met bewuste misleiding van de illuminati. De versluierde teksten inde Protocollen leiden veel mensen om de tuin. Uit onderzoek onder de hoogste kringen van de illuminati blijkt dat het geslacht, waarop zij zich zogenaamd beroepen als zijnde die van het het huis van David, in werkelijkheid een zeer specifieke en doorslaggevende bloedlijn is. Het gaat hier om een occulte bloedlijn die ons regelrecht naar de komende wereldleider voert. Volgens voormalige satanisten en ex-illuminati betreft het hier een bloedlijn welke volgens hun riten het ‘zaad’ van de duiver vertegenwoordigt. Die dertiende bloedlijn voert ons naar de valse messias. Deze bloedlijn gaat terug in de oudheid en voert ons naar de stam Dan uit het oude Testament.Volgens de voorspellingen was de stam Dan het zwarte schaap van het land Israël. Deze stam zou het land verslinden. ‘in de 13 satanische bloedlijnen’ kan u het vervolg lezen.

    Via romans en en thrillers wil men de gelovigen die geloven in de wederkomst van Jezus Christus als Messias, wijs maken dat Jezus Christus niet gestorven is aan het kruis. Kort voor zijn kruisiging zou men hem een medicijn hebben toegediend waardoor het leek of hij dood was. Zijn vrienden zouden hem van het kruis hebben gered en naar een veilige plaats hebben overgebracht, waar hij volledig herstelde. Jezus terugkeer als Messias wordt belachelijk gemaakt door de illuminati, de antichrist wordt de nieuwe zogenaamde Messias.

    Dus mensen, wees voorzichtig met alles zo blindelings over te nemen. Dat er een illuminati is die een Nieuwe wereld orde wil stichten, is zeker. Laat het ons daarbij houden en daartegen in gaan zonder alle religies op de grond toe af te breken. Daar is enkel de illuminati blij mee. We mogen zeker aanwijzen dat de illuminati binnen gedrongen is binnen religies. Zo wordt de upperclass van de RKK, en zeker de laatste Paus, gebruikt om de plannen van de NWO tot stand te brengen. Ook het zionisme die binnen de evangelische kerken heerst keur ik volledig af. Maar laat ons het kind met het badwater niet weggooien.

  13. Martin Vrijland schreef:

    Maar wacht Sorry..

    [citaat] Sorry, maar hier kloppen zaken niet. Abraham is oorspronkelijk van Babylon en ging naar het land Kanaän, niet naar Egypte!! Abraham is nooit in Egypte geweest, wel zijn zoon Jozef die door zijn broers verkocht werd als slaaf, die werd daar tenslotte onderkoning. Dus die hele opzet klopt niet Dat is de lezing die de Bijbel je leert, maar dan ga je er vanuit dat de Bijbel de juiste onvervalste vorm van geschiedschrijving weergeeft. En dat is natuurlijk een uitgangspunt die mogelijk gekleurd is door een geloofsovertuiging.

    [Citaat] Amen, na elke gebed betekent :akkoord. Dit is een bevestiging van hetgeen gebeden is, meer niet. Dat alle religies die afgod zouden aanbidden is noncence! Ook daarvan zou je kunnen zeggen dat dit een slecht onderbouwde stelling is, gebaseerd op een geloofsovertuiging. De verklaring die de documentaire geeft en die ik noem komt toch iets plausibelere over dan de ontbrekende verklaring in jouw geval.

    [Citaat] Dan nog, dat de bloedlijn van Jezus, de bloedlijn van de anti-christ zou zijn klopt niet. Jezus heeft altijd gestreden tegen de antichrist, ook tegen de farizeeërs die toen al uit waren op de vernietiging van de christenen. Heb ik ergens gesproken over een anti-christ? Kortom je haalt iets aan wat ik helemaal niet eens genoemd heb. Ik veronderstel dat Jezus de semi-stamvader (met als ouders Cleopatra en Caesar) is van de aristocratie en dat hij het christendom gecreëerd heeft om via religie het Holy Roman Empire te creëren, zoals uitgelegd in het artikel.

    [Citaat] Ik geloof ook niet in de apostolische opvolging, dus dat alle Pausen de opvolgers zouden zijn van Jezus bloedlijn. Ook hier heb je niet goed gelzen. Dat zeg ik nergens, laat staan dat ik het veronderstel. De pauzen zijn eerder de priesterorde voor de farao-afstammelingen. De farao-afstammelingen (afstammelingen van Jezus) bevinden zich in de aristocratie en de vrijmetselarij (met als toplaag de illuminatie).

    [Citaat] Jezus is nooit getrouwd met Maria Magdalena. is een stelling zonder onderbouwing, anders dan de officiële lezing van de Bijbel.

    [Citaat] De illuminati wil laten blijken dat de bloedlijn van Jezus verder gaat, via zijn nazaten. Zijn nazaten zouden in Frankrijk hebben geleefd en met leden van de Merovingische dynastie zijn getrouwd. De illuminati doen er alles aan om deze gedachte wereldwijd te verspreiden. Nee, de illuminatie doen er alles aan om dit idee als een verhaallijn of fantasieboek/film weg te zetten. Zij willen dit juist verborgen houden voor de massa. Ondertussen hanteren zij wel symboliek die voor de ingewijden te herkennen is. Als zij dit namelijk aan de wereld kenbaar zouden willen maken, zou het wel als officiële leer in de geschiedenisboeken worden opgenomen.

    [Citaat] Dit gebeurt onder meer in de uitgaven van de bestseller Holy Blood, Holy Grail. Ook in de bestseller The Da Vinci Code van de Amerikaanse auteur Dan Brown gaat het verhaal dat Jezus getrouwd was en kinderen had! Ja, juist. Dergelijke boeken worden dus gelanceerd om de daadwerkelijk onthulling van geschiedvervalsing (zoals ik in mijn artikel kort samengevat pleeg te doen) in de belachelijke hoek te plaatsen.

    [Citaat] De versluierde teksten inde Protocollen leiden veel mensen om de tuin. Uit onderzoek onder de hoogste kringen van de illuminati blijkt dat het geslacht, waarop zij zich zogenaamd beroepen als zijnde die van het het huis van David, in werkelijkheid een zeer specifieke en doorslaggevende bloedlijn is. De occulte bloedlijn is de farao-bloedlijn. Het is de Luciferiaanse Saturnus cult. The Holy Roman Empire (in de basis dus Caesarion / Jezus) creërde het christendom als mindcontrol middel. Dan heb ik het nog niet over de andere religies gehad.

    [Citaat] Volgens voormalige satanisten en ex-illuminati betreft het hier een bloedlijn welke volgens hun riten het ‘zaad’ van de duiver vertegenwoordigt. Die dertiende bloedlijn voert ons naar de valse messias. Deze bloedlijn gaat terug in de oudheid en voert ons naar de stam Dan uit het oude Testament.Volgens de voorspellingen was de stam Dan het zwarte schaap van het land Israël. Deze stam zou het land verslinden. ‘in de 13 satanische bloedlijnen’ kan u het vervolg lezen. Hoe kan het toch dat er zoveel ex-satanisten en ex-illuminatie bestaan, terwijl je zou verwachten dat je kaltgestellt wordt als je dergelijke kennis zomaar verspreid of überhaupt als je het in je hoofd haalt zo’n orde te verlaten. Kortom, wederom dis-info om te verhullen dat zij allemaal afstammelingen van de zelfde bloedlijnen zijn en allemaal in het plan richting de vestiging van NWO zitten en Lucifer (de God/bouwer/master builder van deze matrix dimensie) aanbidden.

    [Citaat] Via romans en en thrillers wil men de gelovigen die geloven in de wederkomst van Jezus Christus als Messias, wijs maken dat Jezus Christus niet gestorven is aan het kruis. Via romans en thrillers probeert men de echte waarheid te verhullen. Christenen zijn al misleid met de gecreëerde religie door de Holy Roman Empire (door Caesarion/Jezus). Later creëerde datzelfde Holy Roman Empire nog een andere belangrijke wereldreligie.

    [Citaat] Dus mensen, wees voorzichtig met alles zo blindelings over te nemen. Dat er een illuminati is die een Nieuwe wereld orde wil stichten, is zeker. Dat geldt zeker voor de geloofssystemen die velen van jongs af aan in-geprogrammeerd hebben gekregen en die veelal leiden tot cognitieve dissonantie waar het gaat om waarheidsvinding. Er is geen Heer Jezus die jou verlost van je zonden, zodat je niet naar de hel gaat. Er is namelijk geen hel. Angst is de ultieme mind control methode van religie: Problem, Reaction (self supplied) Solution.

  14. Analyze schreef:

    @Agnes,

    De 2D werkelijkheid is anders dan de 3D werkelijkheid, ik wens je veel wijsheid en sterkte toe in jouw zoektocht in het leven. De sleutel m.b.t. de exodus ligt in wat we tegenwoordig Saoedie-Arabie plegen te noemen.

    De provincies van Arabië waren: Al Tih, de Sinai, Hidjaz, Asir, Jemen, Hadramaut, Mahra en Shilu, Oman, Hasa, Bahrein, Dahna, Nufud en de Hammad, inclusief de woestijnen van Syrië, Mesopotamië en Babylonië.

    The name Nuweiba is short for Nuwayba’ al Muzayyinah which means “Waters of Moses Opening”.
    http://www.6000years.org/frame.php?page=red_sea_crossing

    De oorspronkelijke autochtone Israelieten waren dus de Oost-Afrikaanse volkeren (Kenia, Ethiopië, Somalië), het midden-oosten (Afrika-Eurazië) = Sefardim/Mizrachi.
    De Oost Europese Asjkenazim (Khazaren) dus NIET, nog los van de termen semieten en zionisme.

    Het hedendaagse Israël is dus op een Asjkenazim leest geschoeide Rothschild Staat, de huisbankiers van Het Vaticaan. De orthodoxe Joden beamen dit, https://www.youtube.com/watch?v=DiToZYop9RI

    https://www.youtube.com/watch?v=bmU_TyITtoc

  15. Analyze schreef:

    Amen/Amin/Amon

    Hoera = Aanroepen van Ra, heil aan Ra

    America (Inc. City of London) Order of the New World (Novus Ordo Seclorum), in zekere zin leven we in Europa sinds 1945 in de NWO. Zie Marshall Plan
    De magnum opus in deze context is als Rome (Vaticaan) verhuist naar Jeruzalem (Mount of Zion)
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=0MtdyRDy4fU

  16. leeuw schreef:

    Hier in elkaar geknutseld fimpie gesproken whahaha net of we alle gek zijn. Mooi niet dus.

    https://www.youtube.com/watch?v=3d1rclzEVGw

    Hoe de media ons voor de gek probeert te houden tjonge jonge,,,

    In nl niks te zien en in frankrijk houden ze veel weg in de media wat er echt speelt.

    350 pliesie die in elkaar getrimt zijn en goed gewond en meer als 1500 mensen die zijn opgepakt.
    En je hoort er niks over ppff

    Maar wel op RTL nieuws dit,,
    http://www.rtlnieuws.nl/buitenland/venezuela-een-bom-die-ieder-moment-kan-ontploffen

  17. Analyze schreef:

    @leeuw,

    heb familie in Frankrijk wonen en ze zeggen ook dat de mensen de leugens van de Staat/overheid (je mantiendrai) spuugzat zijn en ik kan je zeggen die valse vlag operaties hebben hen niet geholpen integendeel.
    De toorn van het volk is gewekt, je kan zeggen wat je wil van die fransen ze hebben schijt aan de overheid dat is duidelijk.

  18. Analyze schreef:

    @Notis

    Het ‘geheim’ zit em in de DNA (helix), feit is dat ‘wetenschappers’ dit (nog) niet kunnen verklaren, 145 genen zijn ‘mysterieus’ te noemen: MSM artikel
    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2994187/Mystery-alien-genes-Scientists-discover-DNA-NOT-ancestors-say-change-think-evolution.html

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Desoxyribonucle%C3%AFnezuur

    Ga je dieper op de materie in dan kom je wetenschappers en nobelprijswinnaars tegen die dit reeds in het verleden hebben vastgesteld±
    Dr. Francis Crick (nobelprijs) bracht in 1981 het boek “Life Itself: Its Origins and Nature” Daarin nam hij stelling dmv een hypothese dat een geavanceerde beschaving het menselijke leven d.m.v. genetische manipulatie tot stand heeft gebracht.

    Astronoom en kosmoloog Sir Fred Hoyle bracht in hetzelfde jaar het boek “Life from Space” uit. Hij had een soortgelijke hypothese als Dr. Crick, sterker nog in 1981 schreef hij in het toonaangevende tijdschrift Nature het volgende:

    “The likelihood of the formation of life from inanimate mater is one to a number with 40,000 noughts after it…. It is big enough to bury Darwin and the whole theory of evolution. There was no primeval soup, neither on this planet nor on any other, and if the beginnings of life were not random, they must therefore have been the product of purposeful intelligence.”
    (Hoyle: 1981, 294:148)

    Het hebreeuwse woord Elohim (Hebrew: אֱלֹהִים) wat veel voorkomt in de Tora/oude testament.
    Het woord betekent goden, dus een contradictie met Monotheïsme.
    Referenties = El, (S)Elect, Ilah, Alaha and Allah.

    Het leven op aarde is één groot labaratorium, we worden letterlijk getest d.m.v. psychosociale experimenten.
    Waarom hebben we op school niets geleerd over de Sumeriërs?
    Waarom worden de duizenden jaar oude beelden in landen als Afghanistan, Pakistan, Syrië (Palmyra) etc. door proxies zoals IS/Al Qaeda verwoest?
    Wat hebben ze te verbergen?
    https://www.youtube.com/watch?v=6Jp0NS2rom0

  19. Treowd schreef:

    @ Analyze Er rijst een donker vermoeden in mij bij het zien van de beelden uit Frankrijk dat er ook scene’s gespeeld worden om het ‘lont” in het kruidvat te doen ontbranden. Vooral de heftige die dubbel en dwars in beeld komen. Vergeet niet dat men wel wat kan tegen geweld maar tegen geweldloos verzet kan men niks , burgelijk ongehoorzaam dat is zeer vervelend vooral als het collectief gebeurd. Tegen de rest hebben ze al allerlei maatregelen op voorhand klaarliggen. Intellectueel en opmerkzaam daar ligt een grote kracht vergeet niet dat de pen machtiger is dan het zwaard……

  20. Analyze schreef:

    @Treowd, helemaal mee eens! Ik blijf het zeggen bewustzijn, non-compliance

    Zie mijn House of Cards ‘Twitter’ reactie over swissy Manuel Valls bovenaan. Ze doen er alles aan om het ‘Ordo ab Chao’ vuur aan te steken om hun luciferiaanse doctrine er door heen te drukken, zodat het volk 33e graad brandwonden overhoudt aan de klappen van de zweep in de gedaante van de Staat.

  21. Analyze schreef:

    Waarom het Oost Romeinse rijk Rusland heet en deze kaart NIET in de Nederlandse schoolboeken terecht mag komen:
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Khazar1.png

    Het Rijk der Chazaren (Turks: Hazar İmparatorluğu) was een rijk dat gevormd werd door een Turks nomadenvolk dat de steppen van Centraal-Azië beheerste en de noordkant van de Zwarte Zee van de zevende tot de tiende eeuw.

    De Chazaren hadden een steppegebied tussen de rivieren de Wolga en de Dnjepr en de zuidelijke Kaukasus, ten noordoosten van Moskou en de bovenloop van de Wolga.

    De Chazaren komen in de geschiedenis tijdens het eindoffensief (627-629) in de Byzantijns-Sassanidische oorlog (602-628), waar zij vechten aan de zijde van Keizer Herakleios. Zij waren vermoedelijk een van de Turkse stammen uit het Rijk der Göktürken. Het eerste Rijk der Göktürken zakte in elkaar bij de opkomst van de Tang-dynastie in China. De stichter van het rijk der Chazaren was vermoedelijk Tong Yabghu Qaghan (618-628), beter bekend als “Ziebel”. Na hun veroveringen onderwierpen zij deels de Altyn Oba-horde en hun bewoners gingen uiteindelijk in elkaar op.

    Tussen 722 en 737 breekt er een oorlog uit met de Arabieren i.v.m. de Kaukasus. Leo III van Byzantium maakt van deze situatie gebruik om zijn zoon Constantijn V Kopronymos uit te huwelijken met de dochter van de Khan

  22. Analyze schreef:

    Benieuwd waar de naam Koeman haar oorsprong vindt?
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Koeman-Kiptsjak_confederatie

  23. leeuw schreef:

    Ik woon in midden Frankrijk en hier zijn ze vrij kalm. Maar hier woon ik tussen boeren en ver van de stad, maar toen die boeren kwaad waren een tijdje terug wooowww dan ga je echt wel aan de kanten.
    Wel heb ik een rits jeeps gezien die zeker te weten actie gingen voeren.
    Maar die zagen er echt niet vrolijk uit, integendeel en die lui kunnen zeker te weten tegen een stootje, je kent ze wel; ze zien er breed en ongeschoren uit en hebben een lomp overkomen en die zagen goed gepakt uit om flink te gaan stieren.
    Die waren zeker te weten niet van plan een dagje of wat te blijven maar eerder vele weken. Dit soort lui die kom je liever niet tegen als je ze kwaad hebt.
    Van dit soort jeeps waren er een stuk of twintig als het er niet meer waren en in ieder wagen zaten twee mensen inof meer. Die blauwjassen hebben aan deze gaste zeker te weten een zware dobber.
    Maar tis heel normaal dat ze kwaad zijn.
    Wat men wil is dat de mensen van 35 uur 11 weken per jaar 46 uur werken zonder dat die overuren betaald worden.
    Nu worden de overuren extra betaald de eerste uren krijg je hier 10 procent op je normale uurloon en zo klimt het op hoe meer overuren je maakt hoe beter ze betaald worden en zondagd krijgt men 50 procent extra betaald voor de uren die je dan werkt.
    Ook daar word ook flink op gekort.
    Ook kan je met de nieuwe wet eerder onslagen worden.
    Wat ook kwaad bloed zet is dat deze wet niet door de parlement gaat of het wel okee is deze nieuwe regels of niet, maar hoppaké dat doet de eerste minister eventjes in zijn uppie wel regelen. Daar zijn ze zeker ook niet vrolijker van geworden.
    De Franse zijn niet zo’n laf volk als de NLders en die gaan wel te veld en verhaal halen en ze zijn van plan lang door te gaan evt gaan ze nog door ook al is er de Europese voetbal daar.

    Als ze kwaad zijn de Fransen hebben een schijt aan echt alles, maar dan ook echt schijt aan alles.

  24. Agnes Jonckheere schreef:

    Dag Martin, Ik probeer kort hierop te reageren.

    Ik kan me wel vinden in uw hedendaagse replieken en voel de zaken gelijkaardig aan. Die zal ik ook blijven lezen. Maar uw opinie over het christendom verbaast me ten zeerste. Ik lees dat een moslim zich ook sterk verbaast, dus ik ben gelukkig niet de enige…

    Als je de bijbel een vervalsing noemt en de archeologen volmaakte wetenschappers dan kan je alle kanten op en een nieuw verhaal maken.
    De Dode Zee-rollen zijn gevonden in 1950 en bevatten 200 Bijbelboeken die identiek zijn aan de oorspronkelijke. Zij bewijzen de authenticiteit van de bijbel!

    Flavius Josephus, geschiedschrijver vermeld ook ‘Jezus, de Christus genoemd, broer van Jacobus’ in zijn geschiedschrijving. Blijkbaar zo gekend in deze tijd.

    ‘Amen’ het Hebreeuws woord betekent : Amen (Hebreeuws:אמן (’Amen) en Arabisch: آمين (’Āmīn)) is een woord dat teruggevonden wordt in de Thora, het Nieuwe Testament en de Ahadith en betekent letterlijk “zeker, het is zo” of “het zij zo”. Dus u mag het als er verwijzing zien naar Amenemeth. Ik gebruik het als ‘het zij zo’ of ‘ik beaam het’.

    Sorry, het kan zijn dat ik antwoord op replieken van lezers. Dat Jezus het kind is van Julius Ceasar kan chronologisch gezien niet. Ceasar is gestorven 44 voor Christus. Jezus is geboren O voor/na Christus. Dat is onmogelijk!
    Verder werden de volgelingen van Christus, de christenen voor de leeuwen gegooid ttv het Romeinse rijk. Deze religie werd in het begin zeker niet aanvaard en sterk vervolgd door de Romeinse heersers. De christenen mochten niet in Jeruzalem wonen! De christenen zijn ook gevlucht en hebben zich verspreid. Antiochië werd een nieuwe uitvalbasis/ontmoetingsplaats voor hen. ‘dat hij het christendom gecreëerd heeft om via religie het Holy Roman Empire te creëren’ weerlegt deze stelling.

    ‘De farao-afstammelingen (afstammelingen van Jezus) bevinden zich in de aristocratie en de vrijmetselarij (met als toplaag de illuminatie).’ Dus de bloedlijn van Jezus verwijst naar de toplaag van de illuminatie volgens u. Nee, Jezus haatte de farizeeërs. Het waren witgekalkte graven. Zij waren een voorbode van de vrijmetselarij…Jezus weerlegde/haatte alles wat onrechtvaardig was!
    Zaligsprekingen: Zalig de armen van geest, de verdrukten, die gerechtigheid zoeken; zij zullen…

    ‘Jezus is nooit getrouwd met Maria Magdalena’ Ik kan nergens in de geschiedschrijving vinden dat Jezus getrouwd was, kinderen had…pas later zijn deze romans, verhalen opgedoken.

    “De illuminati wil laten blijken dat de bloedlijn van Jezus verder gaat, via zijn nazaten. Zijn nazaten zouden in Frankrijk hebben geleefd en met leden van de Merovingische dynastie zijn getrouwd. De illuminati doen er alles aan om deze gedachte wereldwijd te verspreiden.”
    Voor u is dat waar, u sorteert Jezus dus bij de slechten…
    Ghandi zei dat het christendom de meest vredelievende godsdienst is. Hij is bij zijn geloof gebleven uit respect voor zijn ouders en hun opvoeding. Maar hij wilde eigenlijk het Christendom aanhangen omwille van de vrede, rechtvaardigheid te vinden in het NT..

    Het gehele christendom leidt naar de illuminatie, volgens u. Gesticht om mind-control uit te voeren. Ik voel me vrij om individueel te denken en keuzes te maken. Het geloof heeft me net kracht om tegenstroom in te gaan.

    Jezus zal terugkomen om de antichrist te vernietigen/overwinnen, dat is net het tegenovergestelde van wat u zegt. Het is niet omdat de hogere kringen geïnfiltreerd zijn door de Illuminati dat het ganse christendom ineens slecht is. Waarom zou een ex-illuminati niets kunnen vertellen. Die zijn er wel.

    De stam Dan staat vernoemd in het OT en niet in Openbaring bij de geredde stammen. Dat is duidelijk te lezen en op te zoeken in de Bijbel. Daarom vermoed men dat de anti-christ uit deze kringen zal komen.

    Maar we zijn zogezegd misleid door een vervalste Bijbel. Welke godsdienst hebben ze nog gemaakt, het Romeinse Rijk?

    ‘Dat geldt zeker voor de geloofssystemen die velen van jongs af aan in-geprogrammeerd hebben gekregen en die veelal leiden tot cognitieve dissonantie waar het gaat om waarheidsvinding.’
    De geloofssystemen werken niet mee met de illuminati. De illuminati wil de verschillende religies vernietigen, en wil in de toekomst één wereldreligie. In hun rituelen zullen ze bepaalde symbolen van de verschillende religies meenemen maar niet het authentieke geloof. Daar is geen ruimte voor. Allen moeten de ene grootmeester gehoorzamen en volgen.

    “Er is geen Heer Jezus die jou verlost van je zonden, zodat je niet naar de hel gaat. Er is namelijk geen hel. Angst is de ultieme mind control methode van religie: Problem, Reaction (self supplied) Solution.”
    Alle religies kijken naar binnen in de mens, zien goed en kwaad, zonde en gaven, ying en yang…en zij streven naar het goede. Dit is niet vanuit angst maar vanuit een zelfkennis. Daarom zijn vergeving/ berouw/ verzoening de woorden die hier een uitweg geven in intermenselijke relaties. Ik zie dat niet als mind control. Dat Christus hieraan tegemoet wil komen is een geschenk. Het goede beloont zichzelf, het slechte draagt ook overeenkomstig zijn vruchten.
    Als u gelooft in reïncarnatie, dan gelooft u ook dat u een beter of slechter leven zal leven in een volgend leven, naargelang uw daden. Schuilen daar niet dezelfde principes achter?

  25. Martin Vrijland schreef:

    Hallo Agnes,

    Ik waardeer het zeer dat ik trouwe volgers heb en begrijp ook zeker dat zowel christenen als moslims soms een beetje van hun stuk raken over wat ik schrijf, omdat ik tegen veelal diep gewortelde conditionering in ga. Ik heb zelf een christelijke opvoeding ondergaan en weet dat iedereen in dit leven van de wieg een conditionering ondergaat. Bij religieuze opvoeding is het indoctrinatieproces vaak heel sterk. Bepaalde “waarheden” zitten zo diepgeworteld dat dit vaak leidt tot cognitieve dissonantie als er iets opgeworpen wordt dat die “waarheid” doet wankelen. Niets kan de diep geaarde gelovige van zijn standpunt afbrengen dat Jezus of Mohammed niet de weg is. Laat staan dat de gedachte over een hemel en hel een slimme psychologische truc is om mensen in het mindcontrol web te krijgen, gebaseerd op ‘Problem, Reaction, Solution’. Problem: je bent een zondaar en je gaat naar de hel. Reaction: Vreest God (eert de keizer), Solution: Jezus, Mohammed, etc.

    Ik reageer even op al je stellingen.

    [Citaat]
    Als je de bijbel een vervalsing noemt en de archeologen volmaakte wetenschappers dan kan je alle kanten op en een nieuw verhaal maken.
    De Dode Zee-rollen zijn gevonden in 1950 en bevatten 200 Bijbelboeken die identiek zijn aan de oorspronkelijke. Zij bewijzen de authenticiteit van de bijbel!

    Er bestaat geen volmaakte wetenschap en ook archeologen kunnen onderdeel uitmaken van geschiedvervalsing. Ik vraag je vooral de documentaire te kijken, waarin wat toelichting geschiedt. Als je bijvoorbeeld zou kijken naar de Summerische kleitabletten zouden de Annunaki hebben bestaan en zou er een 10e planeet bestaan. Er gaan echter geluiden op dat Sitchin weer een hoge vrijmetselaar is. Zo kun je in feite alles bekritiseren, maar soms is het toch de moeite van het bestuderen waard. Dat de dode zee-rollen gevonden zijn en dat deze identiek zijn aan de boeken in de bijbel is niet vreemd. Het past zelfs perfect in het plaatje dat Jezus (Caesaron) de Holy Roman Empire bouwde. Het mag wel duidelijk zijn in wiens handen het redigeren en uitgeven van de Bijbel is geweest. Hoewel je natuurlijk zou kunnen beargumenteren dat het christendom zich juist vaak tegen Rome verzet heeft en iets heel anders is dan het Katholicisme, kun je dat wat mij betreft juist weer veel meer plaatsen in het Babylonische spel (voortgezet via Rome) van verdeel en heers (denk aan de Babylonische spraakverwarring).

    [Citaat]
    Flavius Josephus, geschiedschrijver vermeld ook ‘Jezus, de Christus genoemd, broer van Jacobus’ in zijn geschiedschrijving. Blijkbaar zo gekend in deze tijd.

    Toch een indicatie dat er een kern van waarheid in moet zitten. En was Flavius Josephus niet een Hebreeuws Romeinse geschiedschrijver met farao-bloed? Ik dacht het wel. Dat zou kunnen betekenen dat hij uit de Amenemeth I stamlijn kwam, maar ik ga niet speculeren.

    [Citaat]
    ‘Amen’ het Hebreeuws woord betekent : Amen (Hebreeuws:אמן (’Amen) en Arabisch: آمين (’Āmīn)) is een woord dat teruggevonden wordt in de Thora, het Nieuwe Testament en de Ahadith en betekent letterlijk “zeker, het is zo” of “het zij zo”. Dus u mag het als er verwijzing zien naar Amenemeth. Ik gebruik het als ‘het zij zo’ of ‘ik beaam het’.

    Dat de woorden in het Hebreeuws en Arabisch voorkomen (beide volken hebben Abraham – dus eigenlijk Amenemeth I – als stamvader) is niet verwonderlijk. Dat zegt niets over de ware betekenis en de betekenis die er later aan gegeven kan zijn. Dat jij het als diepgeworteld en overtuigd christen blijft gebruiken kan ik je niet kwalijk nemen en zal ik ook niet veroordelen. Het is een keuze en een gewoonte. Net zoals dat mensen niet weten dat ze met het roepen van ‘Hoe Ra’ eigenlijk Heil Ra roepen en dus heil aan de God van ‘de Saturnus zon (Ra)’ vereren (Lucifer).

    [Citaat]
    Sorry, het kan zijn dat ik antwoord op replieken van lezers. Dat Jezus het kind is van Julius Ceasar kan chronologisch gezien niet. Ceasar is gestorven 44 voor Christus. Jezus is geboren O voor/na Christus.

    Ik ben blij dat je die opmerking maakt, omdat in de documentaire goed uitgelegd wordt hoe dit tijdverschil ontstaat. Ik verwijs daarvoor naar de documentaire ergens tussen 1:40:00 een 1:60:00, waarin dit goed uitgelegd wordt. Bovendien ga je er nu vanuit dat de Bijbelse geschiedenis de waarheid representeert.

    [Citaat]
    Verder werden de volgelingen van Christus, de christenen voor de leeuwen gegooid ttv het Romeinse rijk. Deze religie werd in het begin zeker niet aanvaard en sterk vervolgd door de Romeinse heersers. De christenen mochten niet in Jeruzalem wonen! De christenen zijn ook gevlucht en hebben zich verspreid. Antiochië werd een nieuwe uitvalbasis/ontmoetingsplaats voor hen. ‘dat hij het christendom gecreëerd heeft om via religie het Holy Roman Empire te creëren’ weerlegt deze stelling.

    Nee, dat is juist een logische weergave van het feit dat op dat moment de aangenomen zoon van Julius Caesar (zijnde Octavius) op de troon zat. Kortom, het is logisch dat Rome het christendom wilde uitroeien, omdat het duidelijk een bedreiging vormde. Blijkbaar is de sluimerende coupe pas 3 eeuwen later echt gelukt toen keizer Constantijn aan de macht kwam.

    [Citaat]
    ‘De farao-afstammelingen (afstammelingen van Jezus) bevinden zich in de aristocratie en de vrijmetselarij (met als toplaag de illuminatie).’ Dus de bloedlijn van Jezus verwijst naar de toplaag van de illuminatie volgens u. Nee, Jezus haatte de farizeeërs. Het waren witgekalkte graven. Zij waren een voorbode van de vrijmetselarij…Jezus weerlegde/haatte alles wat onrechtvaardig was!
    Zaligsprekingen: Zalig de armen van geest, de verdrukten, die gerechtigheid zoeken; zij zullen…

    Ik heb het nergens over farizeeërs, omdat ik niet wil uitgaan van een boek dat mogelijk aan geschiedvervalsing onderhevig. De geschiedenis wordt geschreven door de machthebbers en omdat de coupe van het christendom op Rome al in de 3e eeuw een feit is, heeft de Holy Roman Empire ruim 17 eeuwen de tijd gehad om het e.e.a. aan te passen. Dus wat Jezus volgens de bijbel allemaal gezegd en gedaan heeft, is denk ik vooral bedoelt om mensen in die religie te doen geloven. Als we nu al onze twijfels hebben bij het dagelijks nieuws vanuit het machtsbolwerk, hoezo zou je dan vertrouwen op een boek wat al eeuwen oud is? Ja, je kunt natuurlijk refereren naar de King James versie, maar niet voor niets staat er “koning” voor.

    [Citaat]
    ‘Jezus is nooit getrouwd met Maria Magdalena’ Ik kan nergens in de geschiedschrijving vinden dat Jezus getrouwd was, kinderen had…pas later zijn deze romans, verhalen opgedoken.

    Dat heb ik eerder toegelicht, maar als hierboven zeg ik al: de geschiedenis wordt bepaald door de machthebbers. En wie heeft er de macht over deze wereld? In mijn optiek is dat de aristocratie samen met het Holy Roman Empire. In feite is de aristocratie onderdeel van of leidinggevend aan het Holy Roman Empire. Zij bepalen dus de geschiedenis. De laatste jaren zien zij hun door de eeuwen opgebouwde mind control via het christendom afbrokkelen. Door de door hen zelf gelanceerde technologieën als het internet worden mensen slimmer en hebben ze toegang tot meer onderzoeken. Om te voorkomen dat mensen hun ware achtergrond achterhalen, lanceren ze zelf “controlled oppoistion” kanalen. Daarom zie je de laatste jaren de door jouw genoemde boeken opduiken.

    Verder reageer ik op jouw kijk op de illuminatie. Het christendom is dus eerst gebruikt om Rome over te nemen en toen dat gelukt is, is niet veel later een nieuwe mind control religie gelanceerd. Deze twee worden sinds dien gebruikt voor de strategie van verdeel en heers. In dat kader is het interessant om uw standpunten eens naast dat van Sjeik Imram Hoessein te leggen. Kijk eens naar de eindtijd opvattingen van de islam en het christendom en leg ze eens naast elkaar. Hoe kan het dat er twee zulke grote religies bestaan met miljarden aanhangers die beide claimen de absolute waarheid in pacht te hebben en dat dit juist de basis is van veel grote conflicten en oorlogen. Hoewel de gelovigen individueel vaak stellen dat hun religie er 1 van liefde en verdraagzaamheid is, leidt de religie zelf vaak toch tot conflict. Zowel Amerikaanse strijders die “These are the days of Elijah” zingen zijn fanatiek religieus, als de strijders onder de zwarte vlag met wit Arabische tekens.

    Het idee van de christus en de anti-christus zijn de religieuze scripts die gebruikt worden om de eind tijd te vervullen. Daar schreef ik al eens dit artikel over:
    https://beyondthematrix.nl/2015/10/08/wat-zeggen-de-profetieen-van-de-verschillende-religies-over-de-eindtijd-oorlog/

    Er is zeker een strijd geweest tussen de aristocratie en de vrijmetselarij. Dit ligt volgens onderzoeker Sean Hross verscholen in het feit dat we te maken hebben gehad met strijd tussen eerst geboorterecht afstammelingen en de nakomelingen. Op dit moment is die strijd beslecht en trekken de afstammelingen gezamenlijk op om het plan van de New World Order te realiseren.

    Het idee dat religie gebaseerd is op vergeving/berouw/verzoening, gaat voorbij aan het feit dat daar een heel belangrijk element onderbelicht wordt om het allemaal wat romantischer te laten lijken. Het principe van vergeving is namelijk alleen van kracht als er bloed gevloeid heeft. De God van elke religie wil bloed zien. In het geval van het christendom zou Jezus dan het ultieme, alles vergevende, bloedoffer gebracht hebben, maar het draait om bloed. En ik kan je een geheimpje verklappen: het draait nog steeds om bloed. Daarom moeten er zoveel oorlogen opgetuigd worden en daarom vallen er zoveel ‘slacht’- ‘offers’. Vergeving heb je nodig als je er van uit gaat dat je anders naar de hel gaat. Wie zou zich anders druk maken over ‘vergeving’? Nee, anders stuurt God je naar de hel. Het is dus de kern van religie.

    Ik zelf ga er vanuit dat wij leven in een door Lucifer gebouwde “simulatie”. Dit heb ik in meerdere artikelen toegelicht. Ik noem het de matrix of de ‘Saturnus matrix’. Onze ziel wordt als het ware gevangen gehouden binnen die matrix. En ja, als we vallen voor de leugens van de agenten van deze matrix, zullen we reïncarneren binnen deze 3D laag van de matrix of wordt de ziel in een andere dimensie binnen die matrix vast gezet. Buiten de door Lucifer (de grote architect volgens de vrijmetselaars) matrix simulatie ligt het origineel van onze ziel. Of eigenlijk is de ziel die in ons lichaam huist binnen deze 3D laag van de matrix via kwantumverstrengeling verbonden met de ziel die zich buiten deze matrix bevindt.
    In dat kader heb je genoeg artikelen te lezen om te ontdekken wat mijn visie is, mocht je zin hebben. Ik geef er zo een paar:

    https://beyondthematrix.nl/2015/06/24/het-universum-is-een-hypersimulatie-hebreeuwse-taal-bevat-code-voor-exacte-geometrie/
    https://beyondthematrix.nl/2015/10/20/meerdere-dimensies-software-simulaties-bewustzijn-of-ziel-wat-is-waar/
    https://beyondthematrix.nl/2015/12/14/de-kernvraag-van-religie-wie-is-de-ware-god-en-wie-is-satan/

    En verder raad ik de artikelen in de subcategorieën in het menu aan, mocht je geïnteresseerd zijn. Ik wil je niet van je geloof afbrengen, maar wel prikkelen tot verdere research. En ook dat staat je vrij. In ieder geval hoop ik dat ik je vragen volledig heb kunnen beantwoorden. Voor zover dat gaat natuurlijk, want deze hele website is juist bedoeld als antwoord op de vragen die jij stelt. Vandaar dat ik er ook even de tijd voor genomen heb.

  26. Martin Vrijland schreef:

    @Agnes

    PS ik waardeer je uitgebreide reacties ten zeerste, sowieso omdat ik toch zelf ook een christelijke achtergrond heb. En daarnaast biedt het de kans om zaken die ook wellicht voor anderen onduidelijk zijn, weg te nemen. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je tutoyeer, waar je mij steevast met “u” aanspreekt (zeg maar “je”).

    Verschil in opvatting of visie moet kunnen bestaan. Ik hoop dat jij en anderen dat niet persoonlijk opvatten. Daarnaast claim ik niet de wijsheid of waarheid in pacht te hebben. Ik geef alleen mijn standpunten (zo goed als dat zwart op wit gaat) weer.

  27. Freba schreef:

    Ik ben blij met Erdogan. Turkije staat vol met raketten richting het Kremlin. Hij bezit de Bosporus. En dus kan hij doen wij hij wil. Voor niks gaat de zon op. En daarbij moet hij de door Israel en de V.S. georganiseerde oorlogen in het M-O, ook de vluchtelingen tegenhouden. Liever die Gulen in het zadel. Jaja. Dat is tenminste een sukkel die Israel en de V.S. napraat. Net zoals de Fransen indertijd Khomeini naar Iran hebben gestuurd, zodat ELF olie kon oppompen in plaats van Shell. Uiteindelijk gaat het altijd om de knikkers en NIET om mensen. Laat je niet “bevrijden” door de Amerikanen want je bent de L*l. DE Dollar wordt leidend en je pensioenpot wordt leeggetrokken. Of je ff wilt investeren in hun wapenindustrie. Eerst hoge rentes, daarna kun je het heen en weer krijgen en is je poen weg d.m.v. beursspeculaties. Churchill noemde HEN niet voor niets in 1937 de Hebreeuwse Bloedzuigers.

  28. Freba schreef:

    Vriend van mij was jaren geleden op een Joodse bruiloft in Londen. Daar werd openlijk geld ingezameld voor Wilders. Als je “solliciteert” bij de PVV wordt je/jou de vraag gesteld of je vanuit Israel genegen bent, een bom te gooien op Teheran. Toen ik tijdens dit gesprek zei dat dit niet handig was omdat de Perzen -van oudsher het meest intelligente volk op aarde; en dat doet zooooo’n pijn daar(Israel), waarschijnlijk hun oliebronnen nucleair op scherp hadden staan, zodat niemand “met zijn poten” aan HUN olie kon komen, viel de voormalige penningmeester van de PVV bijna van zijn stoel. Daar had hij nog niet aan gedacht. Wilders zit na gedane arbeid straks lekker in Israel in het zonnetje met een beetje poen. Is NL van hem af.
    Maar eerst nog een voorspelde (Armstrong) 2e Franse Revolutie en de val van de Euro.

  29. Freba schreef:

    Natuurlijk niet. Die Erdogan is net als het hele Midden-Oosten “in de maling” genomen door de Zionisten uit Amerika. De olie roven. Turkije opzadelen met V.S. Raketten richting Poetin. Opgezadeld worden met vluchtelingen etc. etc. Daarbij bezit hij de Bosporus. En zo gaat het maar door. EN daarbij liggen de grootste olievoorraden voor de deur “onder” de Egeische Zee. Uiteraard geeft dit weer met problemen met Griekenland, die aanspraken gaan maken op de olie t.z.t. Dus gaat elk conflict over de energiebronnen. Niks geloof; of anderszins. Ach over 50 jaar iedereen via de nanotechnieken een chipje in het hoofd en de meute is stil. Als iedereen zich maar onbeperkt voortplant, zul je in moeten grijpen. Waar moet je anders heen met al die miljarden “apen”, waartoe ik mij zelf ook reken. We zitten nog teveel opgezadeld met fylogeneste resten. M.a.w. we zijn nog steeds meer dier; dan we zelf willen geloven.

  30. Freba schreef:

    Daar inmiddels alle menselijke genen – wereldwijd- in kaart zijn gebracht, kan iedere specialist – na afname van o.a. wangslijm- U vertellen waar U oorspronkelijk vandaan komt. 40 PROCENT van de Europese mannen heeft dezelfde genen als de toenmalige faroa’s. Farao’s waren ook geen Egyptenaren. De toenmalige bevolking werd samen met de Afrikaners als slaven gebruikt.

  31. Freba schreef:

    Merkwaardig dat de figuur Jezus nergens in de Romeinse geschiedenis voorkomt. Als het fenomeen God ALLES geschapen heeft, heeft Hij ook de Duivel geschapen. Het Judaïsme is van oorsprong een godsdienst voor soldaten Ga nou maar vechten voor je land – over nationalistisch gedrag gesproken- dan kom je in het Paradijs. Ben je dat niet genegen, dan word je verketterd – uiteraard met de Bijbel in de hand. Een en al repressie. Geldt trouwens ook voor de Islam en het Jodendom. De Westerse Wereld denk in “Tweeën”. Daar gaat het meteen fout. Geen goed zonder slecht; geen vrede,zonder oorlog. Mij spreekt het Boeddhisme aan. Gaat meer over de liefde, in tegenstelling tot het duivelse Judaisme. Vanaf de 1e klas lagere school t/m de MULO moest ik elke dag die *** verhalen aanhoren EN vooral elke dag het landkaartje van Israel op het schoolbord aanschouwen. Volledige indoctrinine van het Arbeidersvolk. Goed je best doen en naar de kerk. Slaafs naar je baas toe zijn. etc. etc. Het Judaisme is het grootste Kankergezwel van de laatste 1500 jaar. Leer er mee omgaan.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten