Tests met Finse BUK raketten bewijs dat Rusland achter de MH17 ramp zit?

Filed in NIEUWS ANALYSES by on 28 september 2016

buk-raket-mh17Volgens het late journaal van NPO1 van dinsdag 27 september zou uitgelekt zijn dat de Nederlandse OVV onderzoekscommissie tests in Finland heeft gedaan met het type BUK raket dat door Russische rebellen in Oekraïne wordt gebruikt. De Finse minister van buitenlandse zaken werd ingezet om dit zogenaamd schoorvoetend toe te geven. Het zou gaan om het type BUK raket dat niet in het bezit is van Oekraïne en dus leidt dit automatisch tot de conclusie dat de MH17 wel neergehaald moet zijn door Russische rebellen. Dit alles komt een dag nadat Rusland radarbeelden toonde van een civiele radar die aan zouden tonen dat er geen BUK raket uit het door rebellen gecontroleerde gebied is afgeschoten op het moment van de ramp. Geenstijl merkte terecht het volgende op [citaat] Twee dingen vallen op (en maken de Russische bewering verdacht): op een video van radarbeelden die de Russen eerder vrijgaven, was volgens het Kremlin een tweede toestel te zien [topic:]. Daar is nu geen sprake (meer) van. En in tegenstelling tot eerdere Russische beweringen over koersafwijkingen van MH17, vloog het toestel volgens de ‘nieuwe’ beelden ineens kaarsrecht, zonder opvallende capriolen.

Bijzonder aan de constatering van de onderzoeksraad is de conclusie dat de BUK raket wel door de rebellen moet zijn afgevuurd, op basis van het type BUK raket dat gebruikt is. Waarom is dat zo bijzonder? Welnu, omdat in deze redenering niet met de mogelijkheid rekening gehouden is dat als Nederland tests met dat type BUK raket kan doen (omdat Finland die blijkbaar ter beschikking heeft), het evenwel mogelijk is dat dit type raket aan het Oekraïense leger geleverd is om de MH17 neer te halen. Kortom: als je in staat bent om dat type te bemachtigen voor tests, kun je ze ook aan Oekraïne hebben geleverd om een false flag te realiseren. Dat alles gaat echter voorbij aan een andere mogelijkheid, namelijk de mogelijkheid dat de gehele vliegramp in scene is gezet met neergelegde brokstukken afkomstig van een eerder verdwenen toestel, namelijk de MH370. Dat scenario wordt door beide partijen niet genoemd, omdat het simpelweg niet in het spel van ‘divide and rule‘ past. Dat houdt namelijk in dat Rusland gewoon onderdeel is van het schaakspel dat de grote jongens (Rothschilds, Rockefellers; de aristocratische bankiers van de farao’s) spelen om de wereld via list en bedrog te leiden richting 1 totalitair wereld regiem. Laten we eens kijken hoe dit 3e scenario eruit ziet.

Op 17 juli 2014 schrok de wereld op van het vermeende neerhalen van vlucht MH17 van Malaysia Airlines. Diezelfde dag nog verschenen berichten dat passagier Cor Pan een foto van het vliegtuig zou hebben geplaatst met daarbij de opmerking ‘Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d’r uit‘, waarmee hij refereerde naar de verdwenen vlucht MH370 eerder dat jaar. Na de vliegramp met vlucht MH17 van Malaysia Airlines produceerde het persbureau Reuters een nieuwe foto van een toestel aan de gate. Deze foto vindt u onder deze link. De datum waarop de foto gepubliceerd werd, is 18 juli. Dat is 1 dag na de vliegramp. Deze foto is om twee redenen extreem belangrijk geworden in het achterhalen van de waarheid achter de vliegramp. Om te beginnen is het belangrijk dat u let op de letters bij het neuswiel luik. U ziet hier ‘RD’ staan. Een ander belangrijk punt in het ontrafelen van het MH17 mysterie, is de naam die u ziet staan onderaan het persbericht. De naam Yaron Mofaz is uitermate belangrijk. Na grondige analyse mogen we namelijk concluderen dat Yaron Mofaz 6 dagen na de vliegramp directeur is geworden van nevenvestiging van het moederbedrijf – PENTAGON 2000 – waarvan de dochteronderneming – genaamd GA Telesis – vliegtuigen voor onder meer Malaysia Airlines ontmantelde. Als u verder leest zult u ontdekken dat Yaron Mofaz de foute publicatie van de foto van Cor Pan met daarop de wielluik code RC wel moest corrigeren en dat GA Telesis waarschijnlijk verantwoordelijk is voor de productie van de brokstukken op de rampplek in de Oekraïne. De in alle media gepubliceerde foto van Cor Pan vindt u onder deze link. In dit filmpje vindt u een heldere analyse van het verschil tussen beide foto’s. Het probleem bij de foto van Cor Pan was dat er ‘RC’ op het neuswiel luik stond terwijl de brokstukken op de rampplek toch echt ‘RD’ lieten zien (zie hier).

mh17_RD-YaronMofaz

We beginnen onze zoektocht bij de familie Mofaz. Via deze familie komen we al snel uit bij het bedrijf PENTAGON 2000. Nu is een softwarebedrijf mogelijk een uitstekende dekmantel voor andere activiteiten, maar in het company profile vonden we het volgende [citaat] PENTAGON 2000 Software, Inc. is a leading vendor of enterprise software systems used in the aerospace, electronics, defense, power systems, metals trading and related high technology industries. Het is de vraag wat dat ‘metals trading’ tussen deze bedrijfsomschrijving doet, maar laten we eerst eens kijken naar wie er allemaal in de top van dit bedrijf zitten:

  • Gabriel Mofaz, President
  • Hezi Mofaz, Vice-President Research & Development
  • Yossi Mofaz, Chief Financial Officer (CFO)
  • Zviel Mofaz, Vice-President Operations & Customer Service

De familie Mofaz zit dus goed verweven in de vliegtuigindustrie, zo blijkt. De oprichter van PENTAGON 2000 is Avraham Mofaz, de vader van Shaul Mofaz. Shaul is de ex-minister van defensie van Israël en huidige partijleider van de Israëlische partij Kadima. Opmerkelijk is overigens dat Avraham Mofaz twee keer is overleden. Eén keer in 2001, aldus Israël National News (zie hier) en één keer in 2012. De website van PENTAGON 2000 wijdt namelijk een volledig pagina aan Avraham Mofaz en vermeld trots zijn vrijmetselaars verleden met als kop ‘1922-2012’.

De reden dat de connectie PENTAGON 2000 en de familie Mofaz zo belangrijk is, komt mede omdat Yaron Mofaz (de maker van bovenstaande Reuters foto) ook onderdeel van deze familie is. Een andere reden schuilt in het feit dat PENTAGON 2000 verbonden is met het bedrijf dat meerdere vliegtuigen van onder meer Malaysia Airlines ontmantelde. Dat bedrijf heet GA Telesis en is gevestigd in Fort Lauderdale te Florida. Het bedrijf GA Telesis stond tot vóór januari 2011 bekend als Ultimate Aircraft Composites LLC, zoals blijkt uit dit bericht van Bloomberg Businessweek. Het is zeer waarschijnlijk dat PENTAGON 2000 als dekmantel dient voor de relatie met GA Telesis. Uit onderstaand persbericht van 2005 wordt de relatie tussen de twee duidelijk. In het persbericht wordt nog de oude naam van GA Telesis gebruikt.

pentagon_persbericht

Vervolgens komen we tot de ontdekking dat GA Telesis verantwoordelijk is geweest voor de ontmanteling van tenminste 3 vliegtuigen waaronder een van Malaysia Airlines. Dit blijkt uit een persbericht (onderaan pagina) op een nieuwssite voor de vliegtuigindustrie. De drie te ontmantelen toestellen zouden zijn:

  • Boeing 777-200ER (voormalig toestel van Malaysia Airlines)
  • Boeing 767-200ER (voormalig toestel American Airlines)
  • Boeing 757-200 (voormalig toestel United Airlines)

In het persbericht staat nadrukkelijk [citaat] the aircraft have entered the GA Telesis disassembly production line in the US. De drie vliegtuigen bevinden zich dus volgens de officiële berichten in de Verenigde Staten op het moment van publicatie 12 juli 2013. Een bericht op Planespotters.net geeft echter aan dat Malaysia Airlines de Boeing 777-2H6(ER) met de registratie 9M-MRI op 4 oktober 2013 heeft opgeslagen (std=stored) op LDE. De IATA-code LDE staat voor: Tarbes-Lourdes-Pyrenees Airport in Frankrijk. Vervolgens wordt het toestel op 21 oktober 2013 toegevoegd aan de vloot van GA Telesis en op 4 november 2013 opgeslagen op TLV. De IATA-code TLV staat voor: Ben-Gurion Airport, Tel Aviv, Israël. De registratie van het toestel verandert van 9M-MRI naar N105GT, een Amerikaanse registratie. Er staat vanaf dat moment dus een ex-Malaysia Airlines B777-200 (9M-MRI) met registratie N105GT op naam van GA Telesis in Tel Aviv, terwijl dit toestel volgens het voorgaande persbericht door GA Telesis ontmanteld zou worden in de VS. Voor iedereen die moeite heeft dit alles te volgen zal ik het vertalen. Er is gerommeld met de opslag en ontmanteling van toestellen. Een toestel dat door GA Telesis ontmanteld zou worden, heeft een ander nummer gekregen en staat stiekem in Tel Aviv opgeslagen. Maar dat niet alleen er ligt dan ook nog eens een relatie tussen de maker van de Reuters foto (met het RD nummer) en het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de ontmanteling via Yaron Mofaz.

En weet u wat nu helemaal bijzonder is? Op 23 juli 2014, 6 dagen na het incident met de MH17, wordt een dochteronderneming van PENTAGON 2000 opgericht in Dublin, Pentagon 2000 Software Erp Limited. De twee directeuren van dit bedrijf die benoemd worden zijn: Gabriel Mofaz en Yaron Mofaz (de maker van de Reuters foto).

De betrokkenheid van deze familie Mofaz bevestigt het vermoeden dat zowel Rusland als het Westen meewerken aan deze hoax en beide niet van plan zijn de waarheid te onthullen. Beide partijen zijn gebaat bij een oorlog en de wederzijdse olie-, gas- en wapenbelangen zijn allang verdeeld. Beide partijen dragen bij aan de Albert Pike/Mazzini-agenda zoals hier veelvuldig besproken. Beide partijen dragen bij aan de vestiging van een wereldregering. De betrokkenheid van de familie Mofaz en hun firma’s die de dekmantels moesten vormen door middel van “ontmanteling van vliegtuigen” is bewezen door de Reuters foto van Yaron Mofaz. Het vermoeden (zoals besproken in dit filmpje) dat de brokstukken in de Oekraïne afkomstig zijn van het toestel van verdwenen vlucht MH370, is steeds waarschijnlijker. Dat de familie Mofaz met hun firma’s technisch gezien over de mogelijkheden beschikte om brokstukken van een vliegtuig daar ter plaatse te hebben neergelegd, mag wel duidelijk zijn. Ze zitten er vuistdiep in. Dezelfde methode zoals die door de OVV onderzoekscommissie als test is uitgevoerd om de inslag van een BUK raket aan te tonen, kan natuurlijk ook gewoon gebruikt zijn om de MH370 romp in een laboratorium te bewerken; om vervolgens de brokstukken in het veld te leggen. Dat maakt het verhaal extra geloofwaardig.

voor_na_mh17_large

Als we naar satellietbeelden kijken, kunnen we concluderen dat er voor de ramp grote gebouwen stonden die na de ramp verdwenen waren. Zo wordt het raadsel steeds verder ontrafeld. De NOS merkte op 21 juli 2014 op dat Google satellietbeelden heeft gepubliceerd van de crashsite en dat de beelden zijn gemaakt “door verschillende satellieten gisteren en vandaag“. Op bovenstaand plaatje ziet u links de locatie voor de vliegramp en rechts de locatie na de vliegramp. Waar zijn die gebouwen ineens gebleven? Vindt u dat niet op zijn minst verdacht? Op deze foto zien we dan ook nog eens een groot aantal witte loodsen onderop en vlakbij de ramplocatie. Google maps bevestigde in 2014 nog steeds die situatie te zien vóór de crash, dus mét gebouwen (zie hier). Het moge duidelijk zijn: er zit een Mofaz luchtje aan de MH17 ramp. Niet voor niets was het dus Yaron Mofaz die de nummerfout op de foto van Cor Pan moest herstellen met een nieuwe foto. Zou het mogelijk kunnen zijn dat de familie Mofaz met haar bedrijf GA Telesis de ramp-scene gecreëerd heeft en de brokstukken, lichamen (poppen) en overige op de “ramplocatie” hebben neergelegd? Zit hier een Mossad/Mofaz luchtje aan?

Onderstaand filmpje is gemaakt door een ooggetuige die 20 minuten na de ramp met de MH17 ter plaatse was en veel beeldmateriaal vastlegde. Op 3:40 min. in het eerste filmpje meldt de getuige dat het leek alsof er plastic lichamen lagen. Dit onderschrijft de theorie van de siliconen poppen. Zou het kunnen dat er inderdaad gebruik gemaakt is van poppen? Kijkt u maar eens naar dit filmpje om te zien wat er allemaal mogelijk is op dat gebied.

Het mag toch wel opmerkelijk worden genoemd dat Nederland op 8 augustus 2014 een deal sloot over de geheimhouding van de onderzoeksresultaten naar de vliegramp. Deze geheime deal werd gesloten tussen Nederland, België, Australië en de Oekraïne. De grote vraag is: waarom? Het antwoord liet zich steeds makkelijker raden toen een getuige van het eerste uur met zulke duidelijke aanwijzingen kwam dat er veel niet klopte. Waarom hoorden we maar niets over de ‘zwarte dozen’? Uiteindelijk zouden die zwarte dozen eind juli 2014 een BUK raket inslag bevestigd hebben. Maar alles is te fabriceren; ook een geluidstrack van een zwarte doos. Dat is met vrij eenvoudige software te doen. De betrouwbaarheid van zo’n bericht kunnen we dus misschien wel met een korreltje zout nemen. Waarom werd er zoveel geheimzinnigheid rondom deze ramp opgetrokken? Waarom werd er zoveel aandacht besteed aan herdenkingen? Onderstaande getuigenverklaring is wel erg veelzeggend.

Een paar steekwoorden:
  • het rook sterk naar ontbindende lijken en formaldehyde
  • verreweg de meeste slachtoffers hadden een Aziatisch uiterlijk
  • er waren vrijwel geen kinderen onder de slachtoffers
  • alle slachtoffers waren op een enkeling na geheel naakt
  • de bagage bestond uit met name winterkleding
  • er was nagenoeg geen bloed aanwezig
  • de paspoorten en papieren waren onbeschadigd
  • de aangetroffen foto’s waren allemaal in het najaar van 2013 genomen.

Op het filmpje dat eerder getoond werd van de plaats des onheils zagen we op zeker moment koffers. In 1 van die koffers werd een lijst met namen en telefoonnummers in beeld gebracht. Voor de duidelijkheid vindt u hier nogmaals een link naar dit filmpje. Rond 6:45 minuut ziet u de koffer liggen en ziet u hoe ingezoomd wordt op de lijst. Een lezer van deze website bood aan de getoonde lijst na te bellen. Hij deed dit met de camera aan, zodat meteen de eerste authentieke reactie van mensen vastgelegd kon worden. We mogen er van uit gaan dat de filmer van de rampplek niet een andere koffer op een andere locatie of een ander land gefilmd heeft, maar dat hier echt sprake is van beelden van de rampplek. Ook mogen we er dus van uit gaan dat deze koffer aan iemand toebehoorde die in het vliegtuig zat. Deze persoon had dus een lijst met namen en telefoonnummers bij zich. Zoiets neem je niet mee op vakantie als je er niet van overtuigd bent dat je het nodig hebt. Waarom zou de eigenaar van de koffer anders een lijst meenemen naar zijn bestemming? Het lijkt bijvoorbeeld sterk dat het een lijst is van mensen die je nog even voor je werk moet bellen en het zou raar zijn dat er mensen op zo’n lijst staan die je nog nooit eerder gesproken hebt. Toch blijkt uit onderstaande telefoongesprekken (de datum camera stond helaas verkeerd ingesteld) dat niemand op de lijst ook maar iemand kende die aan boord van vlucht MH17 zat, zo meldde de beller. Opmerkelijk vindt u niet?

babies_incubatorsJa, maar het kan toch niet waar zijn dat Mark Rutte, koning Willem Alexander, koningin Maxima, minister Frans Timmermans, alle internationale televisiestations, kranten, journalisten, enzovoort, enzovoort, meewerken aan een hoax en iedereen met een stalen gezicht en krokodillentranen in de maling nemen?” zult u misschien denken. Weet u nog hoe de Golfoorlog rondom Irak begin jaren 90 verkocht werd? Weet u nog hoe later bleek dat er helemaal geen ‘weapons of mass destruction’ in het land aanwezig waren? Weet u nog hoe er een jonge dame getoond werd die huilend vertelde dat er baby’s uit de couveuses op de grond gegooid werden? Herinnert u zich ook nog hoe dit later doorgeprikt werd, toen bleek dat zij de dochter was van de ambassadeur van Koeweit in de Verenigde Staten? Waarschijnlijk niet, of mogelijk was dit voor sommigen ver voor hun tijd. Bekijkt u in dat kader eens deze documentaire of lees dit artikel. Het is dus vaker voorgekomen dat presidenten, media, journalisten en vele partijen bewust een leugen verkondigen om een oorlog te kunnen starten. Natuurlijk kunt u zich afvragen of dit eerder van deze omvang heeft plaatsgevonden, in dat kader zou ik u willen adviseren zich eens in deze grote ‘inside job’/’false flag’ te verdiepen.

Het groots neerzetten van een leugen met colonnes begrafenisauto’s, een militaire erehaag op een vliegveld, landelijk vlaggen halfstok, GTST acteurs die RTL Boulevard volpraten met geacteerde emoties en alle media die groots inzetten, laat toepassing van de theorieën van Adolf Hitler en Machiavelli goed zien. Was het in brand vliegen van de Reichstag in Berlijn ook niet een ‘inside job‘ van de nazi’s? “Ach, die complotdenkers zijn knettergek. Die zien overal een ‘false flag’ of ‘inside job’ in“, zal menigeen roepen. Maar waren het niet Adolf Hitler en Niccolo Machiavelli zelf die openlijk verkondigden dat list en bedrog een belangrijke rol spelen in het grip houden op de bevolking? Waarom heeft Nederland de Machiavelli prijs eigenlijk? “Wat waren de ideeën van Adolf Hitler en Machiavelli dan en zijn die zo vergelijkbaar dat je ze in 1 adem noemt?” Machiavelli’s bekendste boek ‘Il Principe’ bevat een aantal stelregels over de politiek. Om de macht te behouden bijvoorbeeld, moet de erfelijke troonopvolger zorgvuldig de sociaal-politieke structuren bewaken. Machiavelli beweerde dat publiekelijke moraliteit en persoonlijke moraliteit twee verschillende dingen zijn. Hij benadrukte dat voor veiligheid en stabiliteit morele corruptie noodzakelijk is. Een regent moet een reputatie opbouwen en bij tijd en wijle immoreel handelen. Soms moet dit gepaard gaan met bruut geweld en bedrog. Adolf Hitler stelde in zijn boek Mein Kampf: “De waarheid doet niet ter zake, maar slechts de overwinning“; “Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven“. Wist u dat de OVV onderzoekscommissie in februari 2016 juist die Machiavelli prijs won? Leest in dit artikel hoe deze prijs schaamteloos toegekend werd aan de OVV onderzoekscommissie.

Hoe kon het dat de lichamen van de slachtoffers zo lang het veld bleven liggen. Daar werd een enorme scene gecreëerd van een vermeend ontoegankelijk gebied. Was dat echt zo of was het noodzakelijk om het verhaal te rekken en te strekken en geloofwaardigheid te geven aan het moeizame transport van de lichamen. Vervolgens zou de koeling van de trein (wat waarschijnlijk geen koeltrein was) ook nog eens uitgevallen zijn. Een lezeres van mijn Facebook tijdlijn merkte in der tijd terecht op [citaat] De ‘lijken’ hebben vanaf donderdag in de brandende zon gelegen en werd er door de separatisten geklaagd dat ze al in ontbinding waren en verschrikkelijk stonken. Ze zijn toen verzameld in plastic zakken (ook niet bevorderlijk) en pas maandag in een goederentrein gelegd. Toen een rit van 12 uur naar een vliegveld. Gistermorgen stonden de kisten in de brandende zon op een vliegveld om vervoerd te worden. Neem aan dat er geen koeling in de kisten zit. Daarna gingen ze een vrachtvliegtuig in, geen koelvliegtuig. Toch? Nu heb ik zelf als stewardess gevlogen en weet ik dat de vliegtijd naar Eindhoven en de hoogte waarop dit leger/vrachtvliegtuig vliegt niet de lading kan doen bevriezen. Op Eindhoven aangekomen zijn de lijkenkisten geen koeling ingegaan, maar de lijkwagens in: geen koeling. Toen in een langzaamrijdend konvooi van Eindhoven naar Hilversum. Hoelang duurt zo’n rit? Weer 2 uur of misschien langer? Mijn idee is dus dat de chauffeurs die de lijkwagens reden toch kapot moeten zijn gegaan van de ondragelijke stank in de auto’s. Raampjes dicht. Airco aan. Ik heb ooit eens in Spanje een hond in ontbinding geroken welke in een ruïne lag, nou mijn zus en ik hebben staan kotsen van de lucht en konden dagen niet meer eten, je adem word benomen en elke cel in je lichaam verzet zich bij een dodenlucht! Dit kan toch niet?

Als het waar is dat deze vliegramp compleet in scene is gezet, blijft natuurlijk de vraag wat er met de inzittenden is gebeurd. Bovendien zou er dan sprake zijn van een dusdanig groot bedrog dat velen aan zo’n complot mee moeten werken. Tot nu toe richten zowel de mainstream media als de alternatieve media zich op de schuldvraag van de ramp. Daarmee wordt vooral ingezet op de vraag wie de daadwerkelijke daders zouden zijn en of die berecht kunnen gaan worden voor het neerhalen van het vliegtuig van vlucht MH17. De media zijn sinds de “vliegramp” vooral bezig uw emotie te prikkelen en u een schuldgevoel aan te praten wanneer u kritisch nadenkt. Zij noemen dat maar wat graag ‘complotdenken’ en proberen iedereen die kritisch na wenst te denken in de hoek van ‘complotdenkers’ te duwen om het vervolgens te stigmatiseren tot iets wat ‘not done‘ is. Er zijn toch zoveel slachtoffers en dus hoor je simpelweg geen vragen te stellen bij zo’n onderwerp. Dat zou maar emotioneel schadelijk zijn voor de nabestaanden. En door dat gevoel te prikkelen probeert men kijkers en luisteraars weg te houden van het onderzoeken van de feiten en omstandigheden. Men maakt daarin gebruik van het effect dat goed zichtbaar wordt in het Asch experiment, waarin aangetoond wordt dat mensen geneigd zijn hun ratio te negeren als de groepsdruk te groot wordt. De discussie over de MH17 moet vooral gaan over de schuldvraag, maar niet over de vraag of de hele ramp misschien wel gewoon in scene is gezet. Dat leest u eigenlijk alleen op deze site. Maar kijkt u uit, want de psychologische druk is zo groot dat u het waarschijnlijk niet aandurft om u daar überhaupt aan te wagen. Dat zou een schande zijn voor de nabestaanden? Weet u wat pas een schande is voor de nabestaanden? Als zij grootschalig voorgelogen zijn door een maffiose overheid. Niet voor niets ontving de onderzoeksraad OVV de Machiavelli prijs; de prijs die staat voor list en bedrog.

Bron linkvermeldingen: geenstijl.nlDailymail.co.ukAbc.net.au, Niburu.co, Pentagon2000.com, Wikipedia, Wikipedia, IsraelNationalNews.com, GAtelesis.com, investing.businessweek.com, aog.com, planespotters.net, solocheck.ie, mas17.123website.nl, nu.nlrt.com

Gedeeld 169

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About the Author ()

Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Camera schreef:

    Dank u,

    Het blijft een vreemd natuurkundig verschijnsel dat een motor van +/- 8000 kilo geen krater achter laat(geboord heeft)
    in een modderig veld van graan/gras. Dat is het eerste wat opviel, de rest (wat we niet zien)kan door mensen verzonnen zijn maar niemand kan of wil verder kijken naar de onmogelijkheden van het beeldmateriaal wat getoond is van een neergestort object/vliegtuig van die omvang. De Engine is aan de bovenkant plat, dat kan niet , of de motor zou gerold neergekomen zijn maar daar zijn geen aantoonbare sporen van. Dus een raadsel

    Het lijkt vooralsnog of er een legertank over de GE90 motor gereden is en pas daarna neergelegd in het veld.(wie zal het zeggen)

    https://www.google.nl/search?q=engine+mh17&biw=1270&bih=604&tbm=isch&imgil=PPgXVTyIEocEoM%253A%253BX1YYE3hWPJQChM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fwww.metabunk.org%25252Fdebunked-claim-mh-17-wreckage-engine-fan-is-wrong-size.t4132%25252F&source=iu&pf=m&fir=PPgXVTyIEocEoM%253A%252CX1YYE3hWPJQChM%252C_&usg=__g0e_3T_4eCUuO5kDC49PZfcz7RY%3D&ved=0ahUKEwjS_OTphrPPAhXMCcAKHbE7CqwQyjcIKg&ei=cDzsV9KEFcyTgAax96jgCg#imgrc=tQ93CYDmkFzTvM%3A

    ook de afmeting geeft twijfels, zie uitleg in youtubefilm

    https://www.youtube.com/watch?v=qopnTeQUlUM

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten